22 maart 2016

Wij zijn vanavond even tot aan de Eiffeltoren gewandeld. Die kleurt op dit moment in zwart, geel en rood, een solidair eerbetoon van de stad Parijs aan de slachtoffers van de terreurdaden in Brussel eerder vandaag.

Ook voor ons een moment om even stil te staan bij zoveel pijn en verdriet.

En dan doet het op een of andere manier deugd dat daar iemand staat met zo een groot bord.

Liefs,

IMG_0599

One thought on “22 maart 2016

  1. Deze vreselijk laffe terreurdaad doet enorm veel pijn! Mijn hart brak deze middag op mijn werk (in de kinderopvang), toen ik zo’n klein bolleke van 6 maanden vasthad. Wetende dat zij daar totaal nog geen besef van heeft, nog geen zorgen, een ‘ver van mijn bedshow’.. Maar anderzijds doet het me ook pijn omdat het me aan het denken zet over mijn eigen toekomst, mijn plannen en dromen… Kan ik in deze f*cked up wereld nog een kind op de wereld zetten?
    Maar voor nu gaan mijn gedachten uit naar de mensen en familieleden die getroffen zijn door deze gruwel! 😦

Geef een reactie

