Lezen en lachen

Zelden nog zo hardop gelachen terwijl ik een boek las:-)

Om tijdens de vakantie mijn Franse taal een beetje te onderhouden lees ik Franse boeken. En omdat ik een niet écht geoefend Frans lezer ben zoek ik steevast de boeken met een vlot geschreven taal, dus niet al té moeilijk;) Daarvoor is deze auteur alvast reuze geschikt:

Image

Het verhaal gaat over een jonge dame die op een of andere manier overmatige en bijwijlen ongezonde interesse krijgt in de nieuwe buurman. De ene gênante vertoning na de andere brengt haar dichter bij de mysterieuze man. Hilarische ontwikkelingen volgen elkaar in snel tempo op. Een boek waarvan iedereen tijdens de vakantie kan genieten. De taal die de auteur gebruikt is erg toegankelijk, dus ook haalbaar voor de niet zo geoefende Franse boekenlezer.

Ondertussen ligt een tweede boek van dezelfde auteur klaar.

legardinier-complètementcrame

Liefs,

IMG_0599

Geef een reactie

