Un prince charmant;)

Ik moet jullie iets leuks vertellen…

Daarnet liep ik snel even naar de bakker om ‘un tradition et deux croissants’. Geen jas want het zonnetje schijnt uitbundig, en op mijn zomerse sandaaltjes.

Ik moet daarvoor het gigantische bouwterrein aan de voet van de torens oversteken. Geen nood, de Bob de Bouwers zorgen steeds voor een soort veilige gang waarlangs voetgangers de overzijde van het plein kunnen bereiken.

Op een bepaald moment, ter hoogte van het postkantoor, moet ik langs een smaller stuk. Aan de andere kant van dat smalle stuk komt een iets oudere man aangewandeld. Hij wacht galant om mij eerst door te laten, waarop ik hem een vriendelijk ‘Merci beaucoup monsieur!‘ toewerp.

Hij kijkt me aan, glimlacht en zegt: ‘Que vous êtes charmante, madame!’

Hihi…

Op wolken wandel ik verder naar de bakker en terug naar huis:-)

Liefs,

IMG_0599

 

3 thoughts on “Un prince charmant;)

Geef een reactie

