Julius-Chopin est arrivé:-)

Een dikke week woont hij al bij ons in Parijs, de Heilige Birmaan Julius-Chopin, Chopintje voor de vrienden;-) Zelf is hij geboren in een randgemeente ten zuiden van Parijs, Orsay. En hij leert op dit moment vlijtig de Vlaamse taal. De woorden ‘Kom’ en ‘NEEN!!’ begrijpt hij nu al fenomenaal goed.

Hij crost het hele appartement rond, bijt in ons dekbed dat het een lieve lust is, zet krassen in mijn benen doordat hij zich een weg naar boven baant langsheen mijn jeans, knabbelt de oplaadkabels van de iPad aan flarden, lust spaghetti met pesto en dies meer.

Voor de rest is het een schatje. We zijn dol op hem.

IMG_2250 IMG_2256 IMG_0074 20140325_103442 IMG_2278 IMG_0091

Meneerke Chopin houdt mij een godganse dag bezig met zijn capriolen, maar als papa thuiskomt valt hij, in ZIJN armen, prompt in een diepe slaap… Vijf frank zou je hem geven… En dan Pat, die lichtjes met zijn hoofd schudt als ik zeg: ‘Hij was een beetje wild vandaag’.

Tsssss, mannen…. 😉

IMG_0117

Liefs,

IMG_0599

4 thoughts on “Julius-Chopin est arrivé:-)

  1. Dat is gewoon het grootste poezen – scheetje ooit! 😀 Haha, jouw geduld op de proef stellen en dan daarna doen alsof het het grootste engeltje ter wereld is: zalig!

  2. Jaaa, het is echt een dotje, maar zo héél soms is ie fameus ondeugend… Hihi. Ik heb er mijn handen vol aan.
    Dikke zoen vanuit een zonovergoten Parijs en een dikke knuffel van Chopintje aan de woefjes:)
    xxx

  3. Oh!!!! Wat is hij skattig !!! Ik ben stikjaloers ! Zo mooi, lief…
    Mijnen Josip (ook met een J !) mag er ook best wezen, maar den uwen lijkt wel een echte prins !
    Groetjes ! Ook aan J

Geef een reactie

