Omer

Je kan het heden ten dage zo gek niet verzinnen of iemand voor je heeft het al verwezenlijkt…

Ik hou enorm van woorden en zinnen. Wat je daarmee allemaal kan, boeit mij mateloos.

En soms, heel stiekem denk ik: ‘Als ik een boek zou schrijven, waarover zou dat dan gaan? Hoe zou mijn hoofdpersonage heten en hoeveel pagina’s dik zou het worden?    En, last but definitely not least: ‘Welke titel moet dat boek dan dragen?’

En juist daarvoor, voor het bedenken van een goed doordachte titel, een de vlag-dekt-de-lading-titel, een in het oog springende titel, is er nu: Omer!

Omer bedenkt voor jou, online, de titel van je boek!

Op de website voer je je eigen naam in, je klikt op de link en huppakee daar verschijnt de afbeelding van je boek, titel inclusief:)

Ik ging meteen op ontdekking, en zie eens:

couverture_ei-1.php couverture_ei-2.php couverture_ei.php

Nu nog een boeiend verhaal erbij;)

Liefs,

IMG_0599

Geef een reactie

