Gekke Fransen…

Al wekenlang werken ze hier beneden rondom drie grote bomen heen. Het was voor iedereen overduidelijk dat de drie prachtexemplaren zouden blijven staan.

Ik was zelf vooral blij dat de grote den bleef staan. Een heel mooie statige boom, en het hele jaar door mooi groen. Op deze foto’s, allen vrij recent genomen staat ie er nog:)

Bomen

Groot was (en is)  mijn verbazing als ik daarnet langs mijn raam liep en het volgende zag:

Afbeelding

Zijn ze eerst dagen bezig geweest om rond die bomen een berg verse aarde neer te leggen. Ik dacht nog: ‘Wat lief van de BobdeBouwers, zoveel aandacht voor die bomen. Ze willen natuurlijk niet dat die lijden onder de werken, dus ze duffelen ze extra dik in‘.

Naïeve ik weeral…

Ze hebben vandaag de den gewoon neergelegd:(

Afbeelding 1 Afbeelding 2

En nu maar hopen dat hier na de werken een pracht van een tuin herrijst. Dat staat zo in de planning, maar met die Fransen weet je het dus nooit…. Snik:(

Liefs,

IMG_0599

Geef een reactie

