toktoktok

In Parijs is een nieuwe service gestart voor mensen met weinig tijd en bij momenten veel trek. En omdat ik denk dat wij zo af en toe tot die bevolkingsgroep behoren,  heb ik me maar even aangemeld bij de service toktoktok.

Sommige dagen spendeer ik meer tijd in de auto of op de trein en de metro dan dat ik rustig thuis ben. Het heen en weer reizen tussen België en Parijs (en Zeeland en Parijs;) zorgt ervoor dat er af en toe nikske in de koelkast ligt maar er toch een onverbiddelijk hongertje opsteekt.

Vandaar dat ik wel interesse had in deze nieuwigheid.

Lid geworden dus van toktoktok. Een online service waar je alles, maar dan ook alles kan bestellen en waar, na je bestelling, de goederen netjes binnen het uur aan huis geleverd worden. Is dat handig of is dat handig?;)

De techniek staat voor niks, je kan op je smartphone ook je ‘runner’ (diegene die voor jou de boodschappen haalt) volgen en zo inschatten hoe laat je je bestelling mag verwachten.

Een warme maaltijd, handige gezonde broodjes, een apart drankje, een fastfoodmaaltijd, een paraplu, een bos bloemen, een pak toiletpapier, luxeprodukten zoals parfums en pralines, macarons van een gerenommeerd merk, of een zuiders koekjesarrangement. Bij momenten heb je er behoefte aan, en als je net dan de deur niet uitkan biedt toktoktok vanaf nu dus de oplossing!

toktoktok

Leuk extraatje is dat je kan vragen om je spulletjes geleverd te krijgen door de wereldkampioen rollerskaten, Taïg Khris:)

In hun reclamefilmpje zie je een kerel die onverwacht een schone deerne op bezoek krijgt en de arme drommel heeft natuurlijk niks in huis. Hij bestelt een nieuw overhemd, een kleurrijke bos bloemen, een warme maaltijd voor twee en een fles lekkere wijn. De avond verloopt in opperste glorie, de deerne blijft slapen en bestelt op haar beurt de volgende ochtend bij toktoktok een heerlijk ontbijt voor twee:)

Hoe makkelijk kan het zijn?

Ik houd jullie, na mijn eerste bestelling, op de hoogte:)

toktoktok1

Liefs,

IMG_0599

 

5 thoughts on “toktoktok

  1. Toch denk ik niet dat toktoktok je een even mooi boeket kan leveren als het Krekelboeket.
    Daarvoor is er maar één adres dat ik nu angstvallig verzwijg want de vraag naar zou misschien het aanbod overstijgen.

Geef een reactie

