Bruel in Bercy

Vorige week zaterdag was ik er.

Tijdens het optreden van Patrick Bruel in Bercy, samen met duizenden anderen…

ticket Bruel

Metro 9 in Pont de Sèvres op en metro 6 in Bercy eraf. En in Bercy is er het sportstadion onder de grasmatten.

Bruel1

En er was volk, veel volk…

Bruel2

En er was de groep Eléphant, die een meer dan behoorlijk voorprogramma verzorgden.

IMG_1248

En er was Bruel, die zong de longen uit zijn lijf. Hij bespeelde zijn publiek, hij verwende elk van ons met geëngageerde teksten, met opzwepende muziekjes en rustige nummers, met lieve en vriendelijke bindteksten, met een engelengeduld als hevige fans steeds maar weer ‘Patrick je t’aime!!’  schreeuwden… Een artiest ‘Pur Sang’.

IMG_1261 IMG_1262 IMG_1263IMG_1270

Nu resten me nog de cd’s. En ze liggen weer bovenaan op de kast. In afwachting, want volgend jaar ga ik weer:)

Liefs,

IMG_0599

4 thoughts on “Bruel in Bercy

  1. Dat is het gevaar van een concert van Bruel: je wordt gemakkelijk “accro” 🙂 ik heb al weer een kaartje voor het Zenith in maart.. fijn dat je zo genoten hebt maar dat kan ook eigenlijk niet anders. Het is een bête de scène en de enige artiest die me elke keer verleidt maar weer een kaartje te kopen.. Parijs, Brussel, Marche en Famenne, Rueil Malmaison.. ik was erbij! Ik was zaterdag bij de repetities en ik ben diep onder de indruk van zijn perfectionisme en zijn professionalisme!

    • Waw…. je bent inderdaad ‘un accro’! Ik houd het bij één of twee concerten per jaar, kwestie van manlief niet al teveel de stress in te jagen;)
      Voorlopig geen concerten dus hier op de agenda, maar wel vakantiedagen. Ook niet te versmaden:)

  2. Hoi Kathleen,
    Daarom reis ik altijd alleen af naar Parijs.. ik houd teveel van hem om een man die van Black Sabbath en zo houdt te pesten met Bruel.. 🙂 als je Patrick nog in Parijs wil zien: 3 avonden in het Zenith op 37, 28 en 29 maart 2014. 29 maart is, als we de fanclub moeten geloven, het allerlaatste concert van deze tournée in Parijs. Ik had al een kaartje voor de vrijdag, heb er nu ook maar een voor de zaterdag gekocht, ben er nu toch 🙂 Want dat is een fanclub concert ( de fanclub had recht op de voorverkoop) Dat belooft een spectaculaire avond te worden. Men is al druk doende met het verzinnen van een “verrassing” Net zo iets als de zakdoekjes in Bercy.. De kaartverkoop is nu open voor iedereen, het is maar een tip.. 🙂

    Een lieve groet!

  3. Overigens, Kathleen.. voor dar je denkt dat je met een gestoorde stalker van doen hebt.. ik ben een nuchtere Hollandse! 🙂 De concerten van Bruel zijn voor mij een heerlijk excuus om een paar dagen in Parijs door te brengen met een aantal zeer dierbare franse vriendinnen. Ik heb ze ontmoet dankzij Bruel, ik ken ze al jaren, ze zijn mij lief en het is ongelooflijk leuk om contacten te hebben die totaal anders zijn dan mijn normale leven als schooljuf. Zij hebben mijn leven een nieuwe dimensie gegeven. We delen een hotel, we crossen door Parijs en als ik weer naar huis ga kan ik er weer even tegen.. 🙂

Geef een reactie

