Krekelvriendenboeket: stand van zaken (deel 6)

Lang geleden dat ik nog eens rustig aan de schrijftafel zat…

Het mag misschien zo lijken, maar ik ben het boeket niet vergeten. Integendeel, ik koester het, verzorg het, praat ertegen en schik dagelijks de bloemetjes weer netjes op hun plek;)

Maar het meenemen op uitstapjes is er de laatste weken helemaal niet van gekomen. De reden waarom ik het toch nog steeds in het bezit heb, ondanks het met rasse schreden naderende einde van het schooljaar, is dat ik nog steeds een heilige belofte moet inlossen:

Het boeket meenemen naar de Sacré-Coeur.

IMG_1315

Van zodra dat is gebeurd, van zodra het Krekelvriendenboeket in deze sacrale ruimte heeft vertoefd, breng ik het boeket terug naar Sint-Amandsberg, waar het uiteindelijk na een lange afwezigheid weer zal ‘thuiskomen’.

In september kan het boeket dan weer plechtig worden overgedragen aan de volgende overgelukkige en onwaarschijnlijk trotse ontvanger ervan. Om weer nieuwe avonturen aan te gaan. Om op plekken te komen waarheen het nog niet is geweest, met lieve mensen die het koesteren en waarderen…

En in het vooruitzicht van nieuwe blogs met spannende Krekelvriendenboeketverhalen, verblijf ik,

Met fleurig lieve groet,

IMG_0599

One thought on “Krekelvriendenboeket: stand van zaken (deel 6)

  1. Ok op naar de sacre coeur. Maak er maar een paar mooie foto’s van. We blijven je, samen met het boeket volgen. Liefs, Fran

Geef een reactie

