Roland Garros

Kijk, ik ben niet van plan veel reclame te maken op deze blog, maar voor deze ene keer toch wel, voor een gratis appje dan nog wel:)

Wat doet ’n mens in Parijs als de temperaturen om en bij de 27 graden draaien?

Lekker languit in de zetel, ramen wijd open, glaasje muntthee erbij en op de iPad Roland Garros kijken:)

En om dit te kunnen doen is er de zalige app van Roland Garros. Voor de tennisfanaten die ‘m alsnog willen binnenhalen: nu doen:)

Omdat wij ook klant zijn bij Orange, kan ik via de app de wedstrijden live volgen. Of ik nu in het salon zit of in de keuken aan het kokkerellen ben, of ik lig in bad of ik doe de strijk. De tennissers volgen me overal:)

Een pagina met netjes het overzicht van de wedstrijden die aan de gang zijn, mét de resultaten minutieus geüpdatet.

IMG_1213

Live de beelden erbij….

IMG_1214

De laatste nieuwtjes:

IMG_1215

En een duidelijk schematisch overzicht van alle wedstrijden:

IMG_1216

Whootttt, en nu ga ik weer verder kijken (Nadal – Djokovic). Straks komt de grote Franse chouchou op het gravel: Tsonga! Dertig jaar na Yannick Noah zien vele Parisiens in hem nu al een waardige opvolger:) Beetje voorbarig, maar ik gun het hen van harte:)

Liefs,

IMG_0599

2 thoughts on “Roland Garros

  1. Als sportieve 65- plusser ben ik verheugd dat jij ook zo “SPORTIEF” bent en zeggen dat je prestaties in het 100m zeteltennis nooit de media halen.

Geef een reactie

