Ff blazen… (Krekelvriendenboeket deel 4)

Pffffffffftttttttttt, pffffffffffffffffffffffffffffffff……..

Ik blaas me een ongeluk!! De blog moet van onder het stof vandaan…. Veertien dagen lang nikske geschreven. Niet omdat ik met een ‘writers block’ zat, ook niet omdat ik zo druk was met naaien (de naaimachine staat ook al stof te vangen), niet omdat ik geen zin had in schrijven en al helemaal niet omdat de computer het liet afweten….

Waarom dan wel zal u vragen? Wel, omdat ik de laatste weken mijn tijd en liefdevolle  aandacht (schoon gezegd hé) heb besteed aan mijn gasten.

Jaja, het is lente en Jan (ik kreeg ook letterlijk een Jan op bezoek;) en alleman komt naar Parijs, op bezoek bij Pat en Kat:) Dus heb ik mijn vrije tijd verdeeld over het ophalen van de gasten aan het Noordstation, het bezoeken van de stad, het uitgebreid rondleiden in onze woonomgeving, het boeken en bezoeken van musea en talloze restaurantjes. Zalige dagen hebben we beleefd!

Het schrijven is dus tot op een minimumpeil gezonken, maar dat geeft niks. Zo hebt ook u de tijd gehad om andere leuke dingen te doen;)

Later volgt een uitgebreider verslag, maar alvast en helemaal speciaal voor de Krekelvrienden één foto…. Jaja, ook den Boukee ging weer mee op tournee:)

Foto 1-05-13 om 15.50

Liefs,

IMG_0599

3 thoughts on “Ff blazen… (Krekelvriendenboeket deel 4)

Geef een reactie

