Alles wit

Dit heb ik hier van de hele winter nog niet meegemaakt:

IMG_0981

Het is nu iets over 5 uur en het blijft maar sneeuwen in de Franse hoofdstad.

Vandaag zou mijn vriendinnetje naar Parijs komen. Deze ochtend is ze om 8 uur in Deinze al vertrokken. Vier uur later was ze in Brussel, een half uur later zat ze op de Thalys en nog eens 2,5 uur later zat ze daar nog steeds:(

Onverrichterzake is ze dus weer huiswaarts gekeerd. Nu op een uur terug naar Deinze, waar een lekkere maaltijd en een toiletbezoek haar weer vrolijk hebben gemaakt:)

De hele dag is ’t schaap onderweg geweest, zonder één voet in Parijs te hebben gezet. Allemaal uit liefde voor mij;)

We doen het gewoon nog eens opnieuw Anneke, ietske verder in de lente misschien, en hopen dan op een stralend mooie en droge dag:)

Warms,

IMG_0599

4 thoughts on “Alles wit

  1. om mijn dag in schoonheid te eindigen, ga we naar de italiaan vanavond. zo kan ik rustig bekomen van de doorstane emoties hihi

  2. Groot gelijk Anneke:) Geniet ervan met volle teugen!
    Wij gaan hier de maaltijd oppeuzelen die ik voorzien had voor ons drietjes… En morgen zouden we je meegenomen hebben naar Renaud, maar dat stellen we nu even uit. Lang niet zo leuk als jij er niet bij bent:) xxx

  3. Maar Annie toch hoe is het mogelijk en zaterdag zo een goed weer in Parijs en ik kan het weten want ik was daar 1 dagje 🙂 de volgende keer lukt het , zeker weten …

Geef een reactie

