Krekelvriendenboeket (Deel 2)

Belofte maakt schuld, en dus moet deze schuld ooit eens worden ingelost. Dat heb ik gisteren alvast gedaan:)

Een stralende dag, een vrije dag, en zon van ’s ochtends vroeg tot laat in de namiddag. Dat betekent: tijd maken voor het project ‘Den Boukee op Tournee‘.

Eerst maar eens naar de Eiffeltoren, want dat had ik beloofd. Later neem ik het boeket ook nog mee naar Montmartre, dat heb ik ook beloofd.

(Jeetje, ik moet stoppen met vanalles aan iedereen te beloven, ik ben er druk mee;)

 

Mensen keken niet eens raar op toen ik met de bedenkelijke ruiker de metro opstapte. Ook niet toen ik onnozel deed onder de Eiffeltoren. En ook niet als ik bij elk standbeeld of mooi uitzicht, te pas en te onpas mijn fleurige ruiker bovenhaalde. In Parijs zijn wel meer mensen die voor foto’s gekke fratsen uithalen. Ik moest eigenlijk niet onderdoen;)

Enfin, een impressie:

De lol zat er op de metro al goed in:

IMG_0799 IMG_0801 IMG_0803 IMG_0804 IMG_0805

De majestueuze beelden aan het Trocadéro mochten wat ons betreft ook eens ‘opgefleurd’  worden:

IMG_0806 IMG_0807

En toen viel er zomaar een bloemeke af… Precies of het boeket heeft zijn beste tijd gehad;)

IMG_0808

Het bloemetje werd door ons plechtig ‘te water gelaten’ (Er zijn wel meer mensen die daar in die fonteinen vanalles achterlaten):

IMG_0809 IMG_0810 IMG_0811 IMG_0812

En ook de vele mannen en vrouwen die het mooie ‘Champs de Mars’ onderhouden werden door ons een plechtig moment herdacht:

IMG_0813

IMG_0814

’t Was plezant zulle, mee dien ‘Boukee op Tournee’!!

Liefs,

IMG_0599

9 thoughts on “Krekelvriendenboeket (Deel 2)

  1. Ik wil niet melig doen maar toch fantastisch te zien hoe een krekelattribuut zó schittert in dé stad Parijs.
    Het blijft ons, Krekelvrienden, verenigen. Houden zo, Kathleentje.

  2. zo mooie bloemen…
    en zo mooie foto’s!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en die waarop je droevig kijkt ook een beetje grappig! (niet dat ik het grappig vind als je droevig bent hoor!)

  3. Dag Parijsbloemenmeisje,
    fantastisch dat het bloemstuk van “les amis du grillon” zo een furore maakt in de lichtstad en dit dankzij een frisse ambassadrice. Parijs zal wel overdonderd geweest zijn bij het aanschouwen van zoveel bloemenpracht. Je bent GOE bezig.

  4. Proficiat Kathleen, we zijn superblij dat ons boeketje zo kan genieten in je armen …goe bezig !!
    maar wees voorzichtig en zorg dat er nog wat bloemekes overblijven hé.
    Alvast bedankt voor de prachtige foto’s ,zo kunnen wij ook nog eens dromen over Parijs.
    Tot later

Geef een reactie

