Geluksmomentje

Deze ochtend al vroeg naar de markt geweest. Het meneerke dat toen enorm met mijn reactie lachte was er ook weer. Ik werkte bij hem, want hij blijft mijn favoriete marktkramer, ondanks het feit dat hij me toen enorm te kijk zette, mijn hele lijstje fruit en groenten af en hij beantwoordde mijn wensen steevast met ‘Voici ma belle‘, ‘Combien de courgettes ma jolie’ ?

Ik moet eerlijk bekennen, hoe cliché het waarschijnlijk ook is, het doet me altijd plezier als iemand mij toespreekt met ‘ma belle‘ en ‘ma jolie‘. Voila. Zo simpel is dat. Zo simpel zit ik in elkaar. Ik ben met weinig content;)

En dan vrolijk thuiskomen, met een karretje vol verse spullen. Een verse, koude, pas aangekochte appelsien uit het zakje halen, de handfruitpers erbij en het koele sap in één teug leegdrinken.

orange juiceHeerlijk is dat.

Zo heerlijk dat dit wel eens het geluksmomentje van mijn dag zou kunnen zijn 🙂

Liefs,

IMG_0599

3 thoughts on “Geluksmomentje

Geef een reactie

