Patrick Bruel

De man is deze dagen ‘hot’ in Parijs en omstreken. In juni staan enkele optredens gepland (en ik ga erheen, joehoe!!) en de Paris Match wijdt dus ook een artikel aan de charmezanger.

IMG_0713 IMG_0714

Heel af en toe hoor ik hem in Vlaanderen op de radio, maar voor mij mogen ze hem ietske vaker draaien.

In juni sta ik dus tussen die duizenden fans, meestal madammen zullen dat zijn, want hij is de lieveling van vele Franse dames. Zelf neem ik manlief mee naar het optreden, die is ook fan (dat moet van mij;).

En ik ga ook niet vooraan rechtstaan in die meute. ZO een grote fan ben ik dus ook weer niet;) Ik heb twee zitplaatsen gereserveerd, hoog boven in de tribune. En ik neem een klein verrekijkertje mee, zodat ik zijn lieve snoet van heel dichtbij kan bewonderen;)

Als hij dit liedje gaat zingen (maar dat zal wel, want dat is ondertussen een klassieker), dan zing ik ingetogen mee:

En deze ga ik meejoelen:

Liefs,

IMG_0599

4 thoughts on “Patrick Bruel

  1. Ik ben per ongeluk op je blog terechtgekomen.. heb op mijn vrije dag wat tijd genomen om het door te spitten. Leuk! Ook ik zal in Bercy zijn 🙂 niet op de tribune, maar ‘dans la fosse debout” , “la petite hollandaise” samen met haar franse vriendinnen die ik heb leren kennen, grace à ce monsieur charmant..
    Een hartelijke groet uit Nederland!
    Renée

  2. Oooo! Wat leuk, alvast welkom hier!!! Nou, misschien zien we elkaar daar wel niet, maar ik zal jou vanaf mijn stoeltje in de tribune een lieve groet toesturen:) Alvast heel veel plezier in Bercy!

  3. Dank je! Ik zal een lieve groet naar boven, naar de tribunes sturen! 🙂 En ik zal je blog blijven volgen over je belevenissen in deze stad die mij na aan het hart ligt, maar die me ook elke keer dat ik er ben aan het schrikken maakt.. Zichtbare armoede en een hardheid van het bestaan die wij in Nederland en Vlaanderen niet kennen naast ongelooflijke rijkdom en weelde.
    Geniet van het concert, het zijn altijd ” des soirées inoubliables” die veel te vlug voorbij zijn!

    • Hi Renée, je tikt de nagel op de kop door te schrijven dat Parijs een duister kantje heeft. De schrijnende armoede onder een deel van de bevolking is duidelijk aanwezig in het straatbeeld. Armoede en ellende die ik in de straten van België en Nederland veel minder heb gezien. (wat niet altijd betekent dat ze niet aanwezig is).
      Er aandacht voor hebben is vaak zowat het enige wat je kan doen…
      Fijn dat we zo kunnen ‘babbelen’ over een stad die ons allebei niet onberoerd laat:)
      Vriendelijke groet!

Geef een reactie

