Charmante man komt naar Bercy

OOOOOoooooooo:)

Deze hangt in de metrostations:

IMG_0658

 

Den Bruel komt naar Bercy, en van deze man gaat mijn hart een klein beetje sneller slaan;) Wat zou ik daar graag bij zijn….

Ik hoor deze charmante meneer heel graag zingen, zijn teksten zijn sterk, hij brengt sfeer, je kan lekker meejoelen, enfin, een optreden dat ik niet wil missen. Zijn laatste CD kreeg ik ondertussen al van mijn eigen Patrick;)

Ik raak echter niet op de website om tickets te bestellen, dus ik zal nog naar de Fnac moeten zoeven…..

Liefs,

IMG_0599

 

3 thoughts on “Charmante man komt naar Bercy

  1. Whooootttt, het is me gelukt! Ik heb de tickets:) Ik ga meejoelen in juni: ‘J’ sais bien que je l’ai trop dit, mais je te le dis quand même……. je t’aime’ !! 🙂 pompiedompompompommmmmmmm

Geef een reactie

