Een nieuwe uitdaging:)

Lieverds, ik heb me in een nieuw klein avontuurtje gestort…

Enkele weken geleden kocht ik het boek ‘Zo Geknipt‘ en daar maakte ik ondertussen mijn allereerste naaiknutsels uit… U zag de foto’s hier al voorbijkomen:)

Nu zijn er creatievelingen in Nederland die mensen oproepen om vanaf januari 2013 elke maand twee dingetjes uit het boek te maken. Er werd een agenda opgemaakt, en velen meldden zich ondertussen hier al aan. We kunnen met onze naald-en-draad-problemen terecht op een gemeenschappelijke blog en als ons project-van-de-maand klaar is worden vanzelfsprekend foto’s geplaatst. Geestig hé…

Lang moest ik niet nadenken, ik heb me dus ingeschreven. Ik zal hier heel veel opsteken denk ik.

In januari gaat hier getekend, geknipt en gestikt worden van jewelste. Geen stoffen-of fourniturenwinkel in Parijs is nog veilig voor me, joehoe!!!

Liefs,

Geef een reactie

