Weinig ‘Parisienne’ aan…

’t Is maar dat jullie niet zouden denken dat het hier in Parijs alle dagen lekkere wijn, champagne, kaviaar en super-de-luxe hapjes zijn…

Mijn maaltijd van deze middag, daarnet in 10′ in elkaar geflanst:

Weinig ‘glamoureus’ hé;)

Maar ’t heeft gesmaakt. Alleen dat sossieske viel wat tegen. Lang leve de Belgische gewone braadworst, die kan ik hier helaas niet vinden. Ik kocht op de markt al tientallen verschillende soorten: Saucisse d’Auvergne, Bretoense worst, worst uit de Provence, kalfsworst, blablaworst, pompiedomworst, enz….. geen is zo lekker als die die we gewoon zijn uit onze kindertijd.

En die gebakken patatjes, dat zijn geen patatjes, maar een soort gnocchi. Lekker en snel klaar, maar moet goed bijgekruid worden.

Het servetje is gewoon van de keukenrol…

Liefs,

3 thoughts on “Weinig ‘Parisienne’ aan…

  1. En nu wachten mij een gigantische afwas en opruimklus, ook weinig ‘Parisienne’ aan, maar dat sossieske uit de Auvergne spatte zooo hevig, mijn hele kookplaat en aanrecht zitten onder de vetspetters… Zucht…

Geef een reactie

