‘Je frappe au numéro un, je d’mande Mad’moiselle Angèle…’

Allez vooruit:

Omdat ik met mijn zus vandaag in Gent veel lol heb beleefd aan onze samenzang  van Jacques Martin’s ‘Mademoiselle Angèle‘, hierbij de woorden en het YouTube filmke, zodat jullie allemaal kunnen meedoen. De mensen die, net zoals wij, op Sint-Pieters hebben gezeten zullen het zeker kennen!! Laat u helemaal gaan en geniet:)

(Aandachtige lezers onder jullie zullen ondertussen weten dat zus me tegenwoordig Angijleken noemt omdat ik ga leren naaien;))

Je sonne au n° [n=numéro du couplet]
Et d’mande mam’selle Angè-le
La concierge me répond :
Mais quel métier fait-elle?
Elle fait des pantalons
Des jupes et des jupons
Et des gilets de flanelle
Elle fait des pantalons
Des jupes et des jupons
Et des gilets de coton
Ah – ah -ah
Je ne connais pas ce genre de métier-là
Allez voir à côté…

Liefs,

6 thoughts on “‘Je frappe au numéro un, je d’mande Mad’moiselle Angèle…’

  1. Kathleentje, awel zeg , ik probeer u nu al weken te bereiken maar het lukt mij niet!!
    geef mij eens uw e-mailadres en uw telefoonnummer aub.
    Ik kan onmogelijk elke dag uw fantastische blok volgen, maar proficiat met het intense werk dat je daaraan besteedt. en ja voor ik het vergeet geef ook eens jouw juiste adres, want als in naar parijs kom bij mijn kleindochter Aude, dan kom ik ZEKER bezoeken!! wete gij wel hoe lang dat het geleden is dat ge nog eens contact had met mij? veel groetjes aan .patrick.
    Dikke ferme beze !!!!
    Jan : info@jandevis.be tel:0486 63 18 48

  2. Angijleke, zou je voor mij de volgende bestelling willen uitvoeren : 2 blousekes, 1 kleedje, 2 rokjes, 3 negligekes, 2 nachtponnekes en 1 mantelpakje. Als er mij nog iets te binnen zou schieten laat ik het je zo spoedig mogelijk weten! Mercikes!

Geef een reactie

