Mama en papa gaan voor goud:)

Even geen Parijse verhalen, want vorig weekend waren papa en mama 50 jaar getrouwd:)

Daar hoorde vanzelfsprekend een feestje bij. Iedereen werd met een slimme list naar de Zeeuwse kust gelokt, tantes en oom bleven tot het aller-allerlaatste moment in het ongewisse over de reden van het ‘gezellige samenzijn’, daar hadden mama en papa goed voor gezorgd. Alles hadden ze zelf bedisseld: meerdere uitnodigende brieven waarin telkens een klein tipje van de sluier werd opgelicht, de geheime locatie, enz… Zelfs de obers werden betrokken in het complot:)

Wat papa en mama niet hadden kunnen voorzien was dat hun dochters (de appel valt niet ver van de boom hé) ook een kleine verrassing in petto hadden. We vonden dat we niet ‘zomaar’ konden komen binnenvallen, dus op onze beurt een klein theaterstukse opgevoerd, in aangepast outfit:) Wij hadden al lol op voorhand, zie dat van hier…

 

 

Ze konden er alvast hartelijk om lachen:

Het werd een feestje dat bol stond van gezelligheid, hilariteit, lekker eten, heerlijke wijn, een verfrissende strandwandeling, nog meer hilariteit, hartverwarmende gesprekken en dikke knuffels voor de kleinkinderen…

 

 

Dankjewel lieve mam en pap, we hadden met z’n allen een superdag!

 

10 thoughts on “Mama en papa gaan voor goud:)

  1. Nog goed dat ze ons niet herkennen hé zussie…. Want ja, wie leest diene blog hier allemaal…
    ’t Feestje was super…

  2. Super dames! Ik wou dat ik jullie in actie had gezien …. of was het een try-out voor zeverrock volgend jaar? Dikke proficiat aan mam en pap Goossens.

  3. Sorry, nog niet de tijd gehad om jouw Parijse avonturen te lezen en nu eindelijk wel, ik had ze in mijn mails onder een aparte kaft gestopt en nu ga ik ze op rij lezen, want ik vind dit zeer leuk om dit te volgen. Proficiat Kathleen en Hilde met jullie leuk optreden, wij vonden het super. Het feest was heel leuk en het eten was ook zeer lekker. Ik heb prachtige foto’s laten ontwikkelen en nu zondag 30 september, op de H. Mis (van ons lieve ouders) ga ik ze aan jullie mama en papa geven. Je moet ze maar eens bekijken als jullie eens bij mama en papa gaan!!!

Geef een reactie

