Film: Comme un homme

Deze film kwam vorige week in roulatie, een beklijvende prent denk ik, waarin vader en zoon Charles en Emile Berling samen gestalte geven aan twee intrigerende karakters.

Het verhaal van twee jonge vrienden die besluiten hun lerares Engels een lesje te leren. Hun plan verloopt echter niet helemaal zoals bedoeld en het noodlot slaat toe…

Ik ga ‘m kijken…

Liefs,

One thought on “Film: Comme un homme

  1. Hm, ik ben even aan het terugscrollen op het blogje en kwam dus opnieuw deze trailer tegen. Moet eerlijk bekennen dat ik deze film ondertussen nog steeds niet heb gezien. Hij is een beetje vergeten geraakt. Ik heb er in de media ook bitter weinig over gelezen. Weer even bovenaan m’n ‘todo-lijstje’ plaatsen dus:)

Geef een reactie

