Vakantie

Lieverds,

Ik ben enkele dagen weg uit Parijs voor een korte vakantie met mijn familie:) Vandaar is het even stil in Parijsblogland.

Ondertussen verzamelde ik in de straten van Parijs en langs de oevers van de Seine extra materiaal voor een aantal blogjes, tegen het einde van de maand vlieg ik er weer in:)

Aan allen een heel fijne vakantie, laat het regenweer niet aan je hartje komen, zoek de zon in een glas wijn, of in een lekkere pastaschotel, in je medemens of in je huisdier, bij het lezen van een intens gedicht of tijdens het bekijken van een beklijvende film, in de supermarkt boven je kar vol met lekkere spullen of in een restaurantbezoek met iemand die je dierbaar is, … En geniet, van elk moment!

Liefs,

5 thoughts on “Vakantie

  1. dat heb je weer zo schoon geschreven hé kathleentje. ik zoek de zon in mijn kookpot met groene boontjes hihi

  2. Wij vertekken naar Oostenrijk en hopen dat we daar toch de zon gaan tegenkomen, want we hebben ze allemaal hard nodig om vitamientjes op te doen voor de winter anders zullen we in de volgende winter veel met ons pootjes omhoog liggen als dat weer niet vlug betert!!!!! Wij kunnen het weten, want Erwin en ik zitten beiden met een serieuze verkoudheid!!!!!Maar wat zeggen ze, “onkruid vergaat niet hé”

  3. @tante Mieke: Hopelijk kan Oostenrijk de verkoudheden wat verlichten:) Geniet van een deugddoende vakantie en kom veilig weer naar huis! Lieve groetjes!

Geef een reactie

