Allez…. circulez…

Joehoe:)

Gisterenavond in bedje gekropen met twee slapende wangen. Een pietenolleke in één tand was precies niet genoeg, gisteren vond mijn tandarts nog een tweede klein gaatje, vaneigens aan de andere kant, dus tweemaal een prik, tweemaal een vulling en twee diep slapende wangen en lippen…..

 

Slecht geslapen op de koop toe. Hoe is dat toch mogelijk dat ik bij de minste (kleine) stresssituatie toch altijd maar lig te piekeren en er, in tegenstelling tot manlief, maar niet in slaag die ‘knop om te zetten’? Patrickske sliep als een roos, alsof er niks aan het handje was… Mannen….

 

Goed, samen ontbeten om 7 uur, Liesbeth voor een nieuwe stagedag uitgewuifd, en om half 8 waren de Parijse peetiekes hier al.

Vrachtwagen netjes geparkeerd in de Remparden, koffietje gedronken en aan de slag… Het zijn twee vriendelijke en zo te zien professionele peetiekes, ze doen hun werk goed en dragen zorg voor de spullen. Alles gaat vliegensvlug in de dozen, de kast wordt vakkundig gedemonteerd, de glazen in zacht papier gewikkeld, de microgolf gaat in een apart krat, de kleding op kapstokken gaat in dozen waar zo een buis in hangt. Dus uit de kast meteen de doos in, snel, makkelijk en handig:)

 

Nozem, onze poes laat zich totaal niet zien, die kruipt bij Liesbeth onder het dekbed en wil met deze hele situatie NIKS te maken hebben.. Het enige wat je ziet is een boebeltje onder het deken. Ze verroert zich niet en volgens mij houdt ze al sinds half 8 deze ochtend haar adem in, ocheere…

Meer nieuws later, ik ga weer aan de slag,

Liefs

7 thoughts on “Allez…. circulez…

  1. Allez, jullie staan toch al zover, langzaam maar zeker hé Kathleen, gaat de poes niet meer naar Parijs?

    • Lieve Fleur,
      Natuurlijk mag je me juf blijven noemen, dat zou ik zelfs heel prettig vinden, ook al ben ik dan je jufje niet echt meer:)
      Groetjes en tot dinsdag weer in klas,
      Juf Kathleen

  2. Amai Kathleen net naar alles gekeken , het ziet er erg gezellig en knus uit ,doet me denken aan mij en Ken als we op ons appartementje woonden, je zal je terug 20 voelen . Veel succes en see you later of beter à bientot. Xxx

Geef een reactie

