Intouchables

*Inderdaad Matthias, dit is echt een aanrader lijkt me!! Wat een heerlijk verhaal is dit. Nu even de tijd vinden om de film te gaan kijken;)

Ik stel me alleen nog de vraag of je de titel op z’n Frans uitspreekt of het gewoon Engels is?

 

Bij deze een vriendelijke oproep aan alle vrienden: ik lees nogal graag boeken over de stad/het land  waar ik op dat moment woon of waar ik op vakantie ben. Ik las ondertussen al ‘De gele ogen van de krokodillen’ en ‘De trage wals van de schildpadden’, twee verhalen die zich in in Parijs afspelen. Hebt u weet van een mooi boek, een verhaal, of een fijne film die zich afspeelt in Parijs, dan hoor ik dat heel graag! Er zijn denkelijk honderden boeken geschreven die zich in Parijs afspelen…en evenveel grandioze films…

 

Geniet tijdens jullie lunchpauze alvast van deze trailer, ik ga even verder met het vullen van dozen;)

 

Intouchables (2011) – Nederlandse Trailer (HD) – Vanaf 22 maart in de bioscoop – YouTube.

Geef een reactie

