Met ‘den appelsien’ in Parijs

Een lieve vriend, die zeer begaan is met mijn lot om straks moederziel alleen naar Parijs te reizen, en daar ook nog eens het hectische verkeer te moeten trotseren, stuurde me dit geruststellende filmpje:

Citroën in Parijs

Nu kan ik met een gerust hart slapen, het verkeer in Parijs gaat inderdaad veilig en vlot, zéér vlot;)

Liefs,

Kathleen

PS: Voor diegene die de titel niet goed begrijpen, ‘den appelsien’ is de bijnaam die oud-leerlingen ooit aan mijn auto gaven.

9 thoughts on “Met ‘den appelsien’ in Parijs

  1. Hoi Kathleen,
    vandaag wist Patrick mij te vertellen dat je een blog was gestart. Fijn om me dat te laten weten. Natuurlijk was ik een beetje nieuwsgierig en heb ik alles eens gelezen. Leuk geschreven allemaal.
    Veel succes ermee.
    groetjes,
    Adelheid

  2. juf we noemen hem nog altijd zo maar sommige noemen hem citroen maar dat klopt toch niet?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????waar toch?????????????????????????????????

Geef een reactie

